Гарантія якості GSM Sota Ukraine

  Ми хочемо, щоб Ви були задоволені, купивши товари або отримавши послугу у нас. На все обладнання нашого магазину поширюється гарантія від 6 до 36 місяців.

   Сотовые усилители сигнала (репитеры) от чешского производителя MyCell - 18 месяцев официальной гарантии.

    Стільникові підсилювачі сигналу (репітери) від чеського виробника MyCell – 18 місяців офіційної гарантії.

   Але якщо Ви з якоїсь причини вирішите повернути покупку – ми подбаємо, щоб це було дуже просто і максимально зручно. На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який гарантує можливість обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки зі збереженням товарного вигляду, відсутністю слідів використання та цілісністю упаковки.

   У магазині представлені товари для самостійного встановлення. На всі комплекти надається право повернути його протягом перших 14 днів після покупки без пояснення причин повернення.

   Увага! Перед отриманням замовлення, необхідно обов'язково перевіряти товар на цілісність, комплектність і відповідність замовленню. Якщо Ви виявили порушення цілісності товару, комплектності або невідповідність товару замовленню після отримання і оплати, в такому разі Вам необхідно надіслати звернення у відділ рекламацій, заповнивши форму на сайті: 

Звернення у відділ рекламацій:

Звернення у відділ рекламацій:

Ваше ім'я
Ваш email
Ваш номер телефона
Номер замовлення
Про що бажаєте повідомити:
Текст звернення:

Після того, як форма на сайті буде заповнена, наш фахівець найближчим часом з'ясує деталі ситуації, що виникла, зв'яжеться з Вами і надасть варіанти вирішення питання. 

   Який товар покупець має право повернути/обміняти протягом 14 днів?

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації - не використовувався, повністю укомплектований, не порушено цілісність упаковки (відкрита упаковка не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • товар не відноситься до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • покупець має розрахунковий документ та гарантійний талон.
  • виріб не належить до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

При виконанні повернення повинні дотримуватися вищезазначених вимог. Якщо умов не дотримано, продавець має право відмовити у поверненні товару. Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів. За домовленістю з покупцем може бути проведений обмін на інший товар за тією ж ціною або з перерахунком ціни.

Хто сплачує доставку товару?

  • У разі повернення товару належної якості протягом 14 днів – доставка оплачується покупцем
  • У разі повернення товару для проведення гарантійного ремонту доставка завжди відбувається за рахунок продавця

Якщо несправність виникла через порушення клієнтом правил зберігання або експлуатації, випадок не вважається гарантійним.

Отримання товару на Новій Пошті

Після отримання замовлення на Новій пошті - претензії до порушеної якості, дефектного стану і неповної комплетації не приймаються.

Уважно перевіряйте Ваше замовлення перед отримання користуйтесь сервісом "Огляд відправлення".

Повідомляємо споживачам, що згідно умов сервісу ТОВ «Нова пошта» огляд відправлення – це сервіс, який надає можливість споживачу (одержувачу) у відділенні, скористатись спеціально відведеним столом, або за адресою, перевірити вміст відправлення на таких умовах:

  1. Співробітник ТОВ «Нова пошта» передає споживачу (одержувачу) відправлення на огляд для перевірки його вмісту, попередньо розкривши упаковку.
  2. Для зручності огляд відправлення у відділенні здійснюється в місцях, позначених табличками «Перевірка відправлення», які забезпечені столом і розеткою 220Вт.
  3. Співробітник ТОВ «Нова пошта» знаходиться поряд зі споживачем (одержувачем) під час огляду відправлення для надання своєчасної допомоги та роз'яснення умов огляду.
  4. Якщо після огляду споживач (одержувач) задоволений якістю товару, що знаходиться у відправленні, здійснює оплату вартості відправлення та/або послуги ТОВ «Нова пошта».
  5. Якщо після огляду споживач (одержувач) відмовляється отримувати відправлення, то співробітник ТОВ «Нова пошта» самостійно здійснює запакування оглянутого відправлення. Грошові кошти споживачем (одержувачем) не сплачуються.
  6. Якщо під час огляду виявлено недостачу вмісту відправлення або його пошкодження, або відправлення було пошкоджено в процесі огляду, співробітник ТОВ «Нова пошта» допомагає споживачу (одержувачу) оформити Акт приймання-передачі, як підтвердження факту розбіжностей в якості та/або кількості отриманого відправлення, і заяву-претензію.